طراحی لوگو در انواع مختلف به صورت حرفه ای و مدرن
نوشته شده توسط : shayan

لوگو در 3 نوع لوگوتایپ، لوگو تصویری و لوگوی ترکیبی برای صاحبان کسب و کار طراحی می شوند. چه بخواهید چه نخواهید، درست یا غلط، در نگاه اول کسب و کار شما را از روی لوگویی که برای آن انتخاب کرده اید، قضاوت خواهند کرد. طبیعی است که هر چه لوگویی که انتخاب می کنید جذاب تر باشد، مخاطبان راحت تر و در تعداد بیشتری جذب کسب و کار شما خواهند شد. قبل از این که برای سفارش و یا حتی داشتن لوگو فکر یا اقدامی داشته باشید؛ توصیه می کنم که حتما نمونه های لوگو در انواع مختلف آن را بررسی کنید و ایده های مختلف را ببینید. معنای پنهان در لوگو های مختلف، فونت و رنگ هایی که لوگو و هویت بصری در بر می گیرد و مدل های مختلفی که با توجه به مد روز طراحی می شوند، همه و همه می توانند در نظرات و ایده های شما و طراح لوگو تاثیرگذار باشد؛ برای مشاهده نمونه لوگو تایپ کلیک کنید .

لوگوهای تصویری در صف مقابل لوگوهای تایپوگرافی قرار دارند. لوگو تصویری با الهام گرفتن از تصاویر و ایده های گرافیکی برای شناسنامه سازی برند شما خلق می شوند و اتفاقا دریافت معانی از آن کاری به مراتب دشوارتر است. باید اشکال هندسی و کاربردشان برای کار خود را بشناسید و بدانید هر کدام می توانند نماد چه نوع فعالیتی در ذهن مخاطب شما باشند. ترکیب این اشکال می تواند چه شکل ها و آثار خارق العاده ای را خلق کند و نمادهای تازه ای را به جهان تجارت وارد کند.

ترکیب همه ی عناصر هنری و صنعتی و خلق آثار جدید که قرار است معانی و نمادهای جدیدتری را وارد دنیا کند، با طراحی لوگو حرفه ای امکان پذیر است. زمانی که طراح لوگو از دانش کافی برای طراحی برخوردار باشد و مهارت استفاده از ابزار ها و دانش خود را داشته باشد، می تواند بهترین لوگو را برای برند شما خلق کند؛ کاری که طراحان لوگو در مجموعه نهان استدیو به مراتب برای کاربران زیادی انجام داده اند و رضایت ها و نظرات خوبی از شما عزیزان جلب کرده اند.

با مراجعه به وبسایت نهان استدیو به نشانی اینترنتی https://nahanstudio.com و مشاهده نمونه کارها، درک خواهید کرد که طراحی هر لوگو با ایده ها و افکاری نو مراحل تکامل خود را طی کرده است. اگر شما هم دوست دارید لوگویی نو و ایده آل برای برند خود داشته باشید، از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید و از نظر کارشناسان حاذق در این زمینه بهره مند شوید. برای طراحی لوگو تصویری و سفارش آن در نهان استدیو کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: